Неділя, 19 лютого 2012, 23:39 |
Історія кави Lavazza почалася в 1895 році, коли Луїджі Lavazza купив маленький продуктовий магазин в Турині (Північна Італія ) . Кава купувалася в формі зерен , а потім смажилася і змішувалася за сімейними італійськими рецептами в залежності від запитів кавоманів . Приготування кави незабаром зацікавило Луїджі Lavazza , який вже мав значний обсяг знань і навичок у обробці сумішей кави. Фірма Lavazza перейшла від роздрібної торгівлі до оптової торгівлі кави в 1910 , об'єднавши три сини Луїджі : Маріо , Беппе і Периклу , з поступовим розширенням асортименту . Це стало першим кроком комерційного зростання , що дозволило фірмі Lavazza отримати помітні позиції на регіональному рівні. Маленький італійський продуктовий магазин в 1927 році став прообразом сучасного Lavazza SpA . Був створений перший логотип Lavazza і річний обсяг виробництва досяг 1000 тонн.
На початку шістдесятих років Lavazza представив першу каву у вакуумній упаковці , яка підходить для довгого зберігання . Це надзвичайно успішне рішення дозволило Lavazza збільшити виробництво і відкрити новий завод в Settimo Torinese . У сімдесятих і початку вісімдесятих років , запустивши ряд рекламних кампаній , кави Lavazza почав завоювання європейських і світових ринків. У 1982 році перша філія Lavazza була відкрита у Франції , пізніше і в інших країнах: в Німеччині , Великобританії , Австрії, і Сполучених Штатах Америки. У 1996 році річне виробництво Lavazza склало більше 100.000 тонн смаженої кави , і штат фірми виріс більш ніж на 1600 працівників . Традиційно Lavazza приділяє особливу увагу розвитку нових продуктів (наприклад надзвичайно популярні Espresso Point системи). Луїджі Lavazza SpA є безперечним лідером ринку кави в Італії , з майже 45 % від загального обсягу ринку кави ( 75 % італійських сімей вибирають каву Lavazza ) .
|